Статті про Здоров’я

Кашель лікарського походження.

Часто при гіпертонії, і постійному прийнятті ліки від підвищеного тиску у вас з’являється якийсь кашель, який утруднює дихання. При чому при перевірці легень лікар не знаходить ні яких простудних явищ. І жодного лікування не призначається.

Цілком можливо, що для цього потрібно в черговий раз поміняти ліки від гіпертонії. Справа в тому, що завзятий кашель може бути побічною дією препаратів – інгібіторів АПФ. Якщо ви приймає саме цю групу ліків від гіпертонії, то її кашель має медикаментозне походження

. В анотації до препарату вказується, до якої групи він відноситься. Подивіться і ще раз проконсультуйтеся з лікарем з приводу лікування гіпертонії. Будьте дуже уважні до вживання ліків від підвищеного тиску. Ви можете викликати не тільки кашель, але і бронхоспазм, який згубним чином впливає на серцеву діяльність.

http://zdravclub.ru

Схожі:
Соц закладки